Connect Groen 16 december 2019

Maak dit jaar nog gebruik van gereduceerd tarief bijscholing

Aeres Hogeschool biedt vmbo groen scholen een praktisch en passend aanbod op de eigen school om de uitvoering van Profiel Groen eens goed door te lichten en als team aan de slag te gaan om de kwaliteit waar nodig op een hoger niveau te krijgen.

Loopt alles zoals u dat zou willen? Heeft u als team voldoende zicht op de sterke en zwakke kanten in het onderwijsprogramma en curriculum? Zou u wel eens advies willen hebben van een relatieve buitenstaander? Wilt u met uw team aan de slag in een studiedag met het curriculum en/of vergroten van uw vakkennis?

Dit aanbod wordt nu nog tegen een zeer gereduceerd tarief aangeboden, omdat het deel uitmaakt van het gesubsidieerde programma van bijscholing vmbo.

Meer informatie hierover vind je op de site van bijscholingvmbo.nl. Interesse? Neem contact op met kwartiermaker Edith Diepeveen.

De subsidie voor de bijscholing vmbo stopt per januari 2020. Vanuit de reserves wordt het eerste kwartaal van 2020 nog een aantal bijscholingen tegen een gereduceerd tarief aangeboden. Binnenkort wordt bekend welke bijscholingen voor profiel groen in 2020 nog worden aangeboden. Houd de nieuwsbrief en website van bijscholing vmbo in de gaten!